ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011: ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011:
ΜΕ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ

20 χρόνια υποδούλωσης ακόμα στους ντόπιους και διεθνείς τοκογλύφους!!


Ξ Ε Σ Η Κ Ω Θ Ε Ι Τ Ε!!!!!

ΙΟΥΝΙΟΣ 2013:

ΤΡΟΪΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ :
Πραξηκοπηματικό κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης και ραδιοφώνου!
Ηρθε η ώρα να τους σταματήσουμε.

ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ!!!!


ΙΟΥΛΙΟΣ 2014:

Γενοκτονία εις βάρος των Παλαιστινίων απο το Ισραήλ!
Να συσταθεί 2η Νυρεμβέργη!


16 Φεβρουαρίου 2015:

ΟΧΙ στην δικτατορία της Ευρωζώνης!
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!




Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Μ. Ασλάνης: “Εγώ φεύγω” - Το ένταλμα σύλληψης για χρέη - patrasTimes.gr

 Αλλο ενα θύμα της Οικονομικής Κατοχής! Δεν γλυτώνει κανείς απο μόνος του!!!!!!!!!!!!!!!!

 
 
Τι γράφει το ιδιόχειρο σημείωμα στη συνεργάτιδά του
 
“Φωτεινούλα μου λυπάμαι που γνωριστήκαμε στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου. Μου συμπαραστάθηκες και σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι πάντα καλά. Ό,τι ποθείς. Εγώ φεύγω. Δεν μπορώ να ζω σε έναν κόσμο τόσο σκληρό και άκαρδο. Χαιρετισμούς στην οικογένειά σου. Θα σε αγαπώ πάντα”

Αιτία σύμφωνα με την εφημερίδα τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τον τελευταίο καιρό................
Περισσότερα εδω:
Μ. Ασλάνης: “Εγώ φεύγω” - Το ένταλμα σύλληψης για χρέη - patrasTimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου